Soutěž je soutěž
Anežka Bartlová recenze listopad 2016
Finále Ceny Jindřicha Chalupeckého 2016 / Letošní prezentace děl pětice finalistů, již připravila nová ředitelka Karina Kottová, je profesionálně zvládnutou výstavou blížící se skutečně skupinové přehlídce současného umění. Právě s odkazem na pokus o to, aby fungovala jako výstavní celek, jsem se chtěla původně ubránit individualizaci a hodnocení každého jednotlivého díla. Jenže při bližším pohledu výstava jako skupinová nefunguje. Soutěžení je přeci jen nakonec hlavním motorem vzniku vystavených děl. Nakonec tedy píšu několik postřehů a poznámek k jednotlivým příspěvkům do soutěže.
Chalupecký potřicáté
Anežka Bartlová recenze listopad 2019
Rámcem, který do značné míry určuje přehlídku sedmi finalistek a finalistů (včetně všech členek skupiny Comunite Fresca) je tentokrát společně sdílené prostředí: Životní, sociální, fyzické (materiálové), mediální… Kurátorky spolu s umělkyněmi a umělci se v ...
Je těžké říct, čí je to vlastně výstava
Anežka Bartlová rozhovor listopad 2020
Rozhovor s Isabelou Grosseovou a Jesperem J. Alvaerem se ohlíží za jejich víc než patnáctiletou společnou tvůrčí praxi a zejména aktuálními dvěma výstavami. Jednou z nich je samostatné dílo prezentované v rámci bienále Ve věci umění v pražském hotelu Panorama, druhou pak...
Pracovní skupina pro výzkum mimosmyslové estetiky
Anežka Bartlová portfolio červenec 2020
Proutkaři a výzkumníci / Pracovní skupina (pozn. 1) pro výzkum mimosmyslové estetiky vznikla za účelem zkoumání, mapování (pozn. 2) experimentálního ověřování (pozn. 3) a částečně popularizace (pozn. 4) výzkumu parapsychologických směrů.
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?