Milan Grygar v Pekingu
Martin Dostál k věci červenec 2012
Milan Grygar má pověst asketického, snad by se dalo říci až zenbuddhistického člověka. Z tohoto pohledu je dobré, že vystavoval právě v Číně. Zvláště když zde představil akustické kresby, vytvořené tuší na papír. Tedy v médiu, které pro Číňany představuje po dlouhá staletí jeden ze základů jejich umělecké identity.
Institucionální pohled
Martin Dostál recenze červen 2012
Začátek století v Západočeské galerii v Plzni / I když to tak nevypadá, je to prý jen náhoda. Totiž výstava Začátek století 2000–2010, koncipovaná pro Masné krámy Západočeské galerie v Plzni, byla otevřená takřka po dvou měsících od mohutného openingu jiné formativní...
Rajlich v Rotterdamu
Martin Dostál web
Již jen do neděle 27. května je možné v Museum Boijmans Van Beuningen v Rotterdamu navštívit výstavu Tomase Rajlicha. V krátké době jde již o druhou jeho výstavu v přední holandské muzejní instituci.
Opozice, expozice, superpozice
Marek Pokorný k věci únor 2020
Tři nové expozice otevřené Národní galerií v Praze během třinácti měsíců je počin, který zasluhuje poklonu i zvýšenou pozornost. Těch několik pokusů o podstatnější kritiku zaměřených na jednotlivé expozice pominulo z různých důvodů jejich rámec, tedy vztah k ...
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?