Selhání autoimunity
Edith Jeřábková recenze červenec 2009
Spodní proud v Rudolfinu / Výstavou jsem byla zklamaná, a to netrpím (nebo si alespoň myslím, že ne) předsudkovým syndromem. Naopak, byla jsem zvědavá, co lze z plánované konstelace autorů vytvořit. Už dobu mě nebaví jasné koncepty, kde jednotliví autoři spolu sedí již od prvopočátku. Dílo Jiřího Straky jsem skoro neznala nebo spíše z doslechu, Martina Edera jsem měla uloženého z období začátku tisíciletí a Jonathana Meeseho jsem před pár lety, asi jako všichni, trochu zbožňovala a teď ho vnímám již jako klasika. Josefa Bolfa samozřejmě všichni známe.
Malířský salon bez odpovědí
Edith Jeřábková recenze duben 2007
Nová trpělivost v pražském Mánesu / Kurátorka, spjatá s pařížským prostředím, Helena Staub, připravila ve spolupráci s galerií Vltavín pro pražský Mánes výstavu nazvanou Nová trpělivost a zmařila tak zase jednu možnost podívat se na současnou českou tvorbu zvenčí a...
Zvolna začínám chápat, jak se asi cítí oliva v martini
Edith Jeřábková recenze květen 2008
Kotzmannová a Vítková v galerii Hunt Kastner Artworks. / Výstava Oliva v martini se týká cestování (ať již fyzického nebo literárního či přeneseně ve smyslu transformace a iluze) a s cestováním souvisejících i od něj odkloněných prožitků. Skutečně, Alena Kotzmannová ráda...
Zákon o zachování energií
Edith Jeřábková téma prosinec 2007
S Jiřím Ptáčkem o budoucnosti Experimentálního prostoru Roxy/NoD / Zatímco ze spojení občanských sdružení Tranzit a Display vzniká v Praze nový prostor pro současné umění Tranzitdisplay, léta zavedená galerie Roxy/NoD je z finančních důvodů postavena před eventualitu zániku...
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?