Papírová archeologie
Radek Wohlmuth recenze červenec 2016
Uhlem, štětcem, skalpelem v Muzeu umění Olomouc / Výstava Uhlem, štětcem, skalpelem, kterou na celé léto připravila sbírka kresby Muzea umění Olomouc, je typem tradičního institucionálního projektu bilanční povahy. Z tohoto pohledu jsou už předem dané určité závazky, z nichž také povšechně vyplývá její celkový charakter. Kurátorsky se jí ujali kmenoví zaměstnanci galerie Ivo Binder a Ladislav Daněk. Jde o další část dlouhodobé snahy postupně divákům i odborné veřejnosti výstavně prezentovat jednotlivá oddělení co do počtu exponátů třetí největší sbírkové instituce v českých zemích. Tu v roce 2009 odstartovala výstava Listování zaměřená na knižní kulturu a autorskou knihu. Do této doby dostaly ještě prostor kolekce užitého umění (Pro tentokrát nesedat, 2011) a fotografie (Civilizované iluze, 2012).
Karíma Al-Mukhtarová
Radek Wohlmuth portfolio únor 2018
V poslední době na sebe upozornila hned několikrát. Její dílem vyšívané, dílem vycpané objekty patřily k tomu nejzajímavějšímu, co přinesla kolektivní výstava Perlorodky v nově přestěhované pražské White Pearl Gallery, kde se představila vedle Jiřího Davida, Jana Vytisky,...
Odsud – posud
Radek Wohlmuth recenze září 2017
Jaroslav Róna v Domě U Kamenného zvonu / Pokud chce velká instituce přitáhnout extrémní diváckou pozornost výstavou žijícího českého umělce, vsadí na jistotu, jinými slovy sáhne po někom z Tvrdohlavých. Potvrdila to už Národní galerie, která dala ve Valdštejnské...
Co rozpustí cukr…
Radek Wohlmuth recenze prosinec 2017
Ilona Németh v Karlin Studios / Manufaktura cukrových homolí se jmenovala na začátku prosince skončená výstava slovenské umělkyně s mezinárodním respektem Ilony Németh (1963), na které rozvinula svou linii sociálně angažovaných projektů. Tentokrát šlo o sondu do...
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?