Místo univerzálního vědění máme dnes síť
Martin Blažíček rozhovor zima 2019
S Michaelem Bielickým jsme mluvili v ZKM Karlsruhe o jeho současné retrospektivní výstavě, osmdesátých letech v New Yorku, porevoluční atmosféře na AVU, pedagogice nových médií i o nové roli uměleckých muzeí a naplněných vizích technooptimismu přelomu milénia.
Michal Bielický: Perpetuum mobile, pohled do výstavy, ZKM Karlsruhe, 13. 10. 2019 - 8. 3. 2020.
Michal Bielický: Four Seasons, videoinstalace, 1984
Michal Bielický: Exodus, on-line performance, 1995
Michal Bielický: Exodus, on-line performance, 1995
Politika zvuku
Martin Blažíček recenze červen 2024
Definovat umění skrze médium nepředstavuje v dnešní výstavní praxi zrovna nejpopulárnější kurátorský postoj.
Nové perspektivy v letošním výběru Ceny německé národní galerie
Martin Blažíček zahraničí listopad 2024
Cena německé národní galerie (Preis der Nationalgalerie) je oceněním, které obvykle vystihuje ducha své doby. V minulých letech mezi nominované či oceněné patřili Tacita Dean (2002), Tino Seghal (2007), Omer Fast (2009), Anne Imhof (2015), Pauline Jardin (2019) nebo Sandra Mujinga...
Nam June Paik a televize v dějinách videoartu
Martin Blažíček zahraničí duben 2020
Stedelijk Muzeum v polovině března zahájilo ve stínu pandemie soubornou výstavu Nam June Paika The Future is Now. Dosud nejambicióznější prezentace Paikova díla se do Amsterodamu přesunula po premiéře v Tate Modern, globální výstavní turné má pokračovat v Chicagu, San Franciscu a
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?