Manévrování mezi safe space a realitou
Jen Kratochvil recenze listopad 2020
Recenze na výstavy budou dost možná brzy nedostatkovým zbožím. Zvláště pak na velké mezinárodní přehlídky a bienále v roce, kdy se Benátky poprvé od druhé světové války neuskutečnily. Původní přesný kalendář, uložený ze začátku roku, s vyznačenými termíny pro Manifestu, Berlínské bienále, Basel a další, se jaksi nenaplnil.

Sara Sejin Chang (Sara van der Heide): Four Months, Four Million Light Years, 2020, 11th Berlin Biennale, KW Institute for Contemporary Art, se svolením Sara Sejin Chang (Sara van der Heide) foto: Silke Briel


NIKOLA IVANOV
Jen Kratochvil portfolio prosinec 2022
Ve dvou je větší sranda…

Rezonující povrchy hlazené pohledem
Jen Kratochvil recenze zima 2019
Polansky Gallery prochází jakýmsi zvenčí obtížně uchopitelným organickým procesem konstantního rozpínání a stahů. Jedna z nejvýraznějších pražských soukromých galerií zahájila svůj program širokým rozkročením napříč médii, generacemi a zájmy zastupovaných umělců.

Richard Janeček – V ideálním světě by to asi všechno dopadlo jinak…
Jen Kratochvil portfolio únor 2020
„It’s hard to say, but I would say that it would be better not to have a muse at all, to do all that writing you think is going to be good without any conscious control over what you do. It’s better to be totally in charge of your own actions.“ (text generovaný v dialogu OpenAI s jedním ze...
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?