Manévrování mezi safe space a realitou
Jen Kratochvil recenze listopad 2020
Recenze na výstavy budou dost možná brzy nedostatkovým zbožím. Zvláště pak na velké mezinárodní přehlídky a bienále v roce, kdy se Benátky poprvé od druhé světové války neuskutečnily. Původní přesný kalendář, uložený ze začátku roku, s vyznačenými termíny pro Manifestu, Berlínské bienále, Basel a další, se jaksi nenaplnil.
Sara Sejin Chang (Sara van der Heide): Four Months, Four Million Light Years, 2020, 11th Berlin Biennale, KW Institute for Contemporary Art, se svolením Sara Sejin Chang (Sara van der Heide) foto: Silke Briel
NIKOLA IVANOV
Jen Kratochvil portfolio prosinec 2022
Ve dvou je větší sranda…
Rezonující povrchy hlazené pohledem
Jen Kratochvil recenze zima 2019
Polansky Gallery prochází jakýmsi zvenčí obtížně uchopitelným organickým procesem konstantního rozpínání a stahů. Jedna z nejvýraznějších pražských soukromých galerií zahájila svůj program širokým rozkročením napříč médii, generacemi a zájmy zastupovaných umělců.
Institucionální prorůstání
Jen Kratochvil recenze červenec 2020
Pokud vedete rozhovor s profesionály z oblasti současného umění v zemích jak na východ, tak i západ od našich hranic, jako pevný referenční bod jim nejčastěji rychle vytane vzpomínka na nějakou výstavu nebo projekt z Futury. Centrum současného umění Futura se pod vedením...
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?