Lekce 1. – Jak přežít vernisáž současného umění

Ondřej Chrobák manuál říjen 2008

Současné umění si s oblibou přivlastňuje marketingové a reklamní strategie korporací. Vychýlením jejich cíle, kterým je maximalizace zisku, chtějí tyto projekty zpravidla podvrátit nebo alespoň rozkrýt všeobjímající chobotnici lokálního i globálního kapitálu. Ponechme stranou, nakolik mohou být úspěšné. Náš záměr je opačný, což neznamená méně ambiciózní: využít osvědčenou metodu podprahové reklamy ve prospěch současného umění. Bez skrupulí před vás vytyčíme slogan UMĚNÍ JAKO ŽIVOTNÍ STYL! a osvědčenou metodou lifestylových časopisů vám dáme návod, jak si TO užít.

VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ

Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.

Přihlásit se

Nemáte předplatné? A chcete číst dále?

Získejte
roční předplatné
za 1100 Kč

10 tištěných čísel

365 dní online verze

Členská karta ARTcard

Koupit předplatné