Lekce 1. – Jak přežít vernisáž současného umění
Ondřej Chrobák manuál říjen 2008
Současné umění si s oblibou přivlastňuje marketingové a reklamní strategie korporací. Vychýlením jejich cíle, kterým je maximalizace zisku, chtějí tyto projekty zpravidla podvrátit nebo alespoň rozkrýt všeobjímající chobotnici lokálního i globálního kapitálu. Ponechme stranou, nakolik mohou být úspěšné. Náš záměr je opačný, což neznamená méně ambiciózní: využít osvědčenou metodu podprahové reklamy ve prospěch současného umění. Bez skrupulí před vás vytyčíme slogan UMĚNÍ JAKO ŽIVOTNÍ STYL! a osvědčenou metodou lifestylových časopisů vám dáme návod, jak si TO užít.
Internacionalizace NGP a ACS
Ondřej Chrobák manuál zima 2019
Výpovědí na hodinu Adama Budaka skončila další kapitola v dějinách Národní galerie. Pracovně ji můžeme nazvat internacionalizace. Tento termín sice již dříve odvolaný generální ředitel Jiří Fajt veřejně nepoužíval, ale jak personální politika, tak výstavní dramaturgie...
Sousedé od vedle
Ondřej Chrobák manuál říjen 2019
Bylo, nebylo. Na jedné ulici, přímo naproti sobě, stály dva domečky. Ani velké, ani malé, zkrátka tak akorát. V jednom žily dvě sestry, které si byly navzájem podobné jako vejce vejci. Z pootevřených oken jejich domečku vycházel neustále hustý, štiplavý kouř, jakoby se tam...
Válka skladů
Ondřej Chrobák manuál listopad 2021
Sedím u mámy a koukám na bednu, jako každý víkend. Příroda opatřila člověka dvěma rukama, aby mohl v jedné držet ovladač a v druhé mobil. Zatímco levou zappuju TV kanály, pravou skroluji facebook.
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?