Koľko podôb má život (s) umením?
Viktória Pardovičová recenze říjen 2023
Kde sa nachádza hranica medzi prácou, každodennosťou a svetom imaginácie či tvorivej činnosti, príznačnej pre zaužívané formáty predstáv o umeleckej scéne? Aké výzvy so sebou prináša pozícia umelca a umelkyne v súčasnom, krízami presiaknutom spoločenskom kontexte? Kedy sa zo záujmu o určitú oblasť stáva krajne obsedantná záľuba, a kedy sa potom táto činnosť stáva celoživotnou životnou náplňou či samotným umením?
Trienále Dům umění II, Zlínský salon, pohled do výstavy, Krajská galerie výtvarného umění Zlín, foto: Dalibor Novotný
Trienále Dům umění II, Obsese, pohled do výstavy, Krajská galerie výtvarného umění Zlín, foto: Dalibor Novotný
Bezčasové vizuálne zneistenie
Viktória Pardovičová recenze březen 2024
Vstup do výstavy Dungeon Keepers: Earlier than Primordial Middle Ages v pražskej Galerii Kostka vyvoláva imerzný pocit špecifického časopriestoru, balansujúceho na hranici teatrality.
Vnútorné svety v režime offline
Viktória Pardovičová recenze listopad 2022
Výstavný projekt pripravený dvojicou kurátoriek Mariana Serranová a Marika Svobodová v brnianskom Domě pánů z Kunštátu predstavil pod názvom Osobní mytologie koncept, ktorého štruktúra reaguje na aktuálne témy rezonujúce v spoločnosti i špecifický prístup k médiám
Stavebnica života jednej ceny
Viktória Pardovičová recenze září 2024
Výstava venovaná 25. výročiu Ceny Jindřicha Chalupeckého v roku 2015 predstavila vo Veľtržnom paláci Národní galerie v Prahe diela všetkých dovtedajších laureátov a laureátok, pričom jej koncepciu doplnili rozhovory s ďalšími osobnosťami spojenými s cenou.
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?