Dolby palba
Radek Wohlmuth recenze březen 2013
Jiří Černický v Dvorak Sec Contemporary / Po několikaleté odmlce se v Praze svou novou reprezentativní výstavou představuje jeden z nejvýraznějších intermediálních umělců střední generace, držitel Ceny Jindřicha Chalupeckého z roku 1998 Jiří Černický. Rodák z Ústí nad Labem (1966) prošel při svých studiích nejprve tamní pedagogickou fakultou, aby posléze zakotvil na VŠUP v konceptuálním ateliéru Adély Matasové, odkud už byl jenom krok ke stejně zaměřenému Miloši Šejnovi na AVU a uměleckému chameleonovi Jiřímu Davidovi. Stigmata této studijní cesty se u Černického projevují dodnes, jen někdy vyplave více na povrch jedna, jindy zase druhá poloha jeho tvorby. Dobře viditelné je to i v tomto případě.
Karíma Al-Mukhtarová
Radek Wohlmuth portfolio únor 2018
V poslední době na sebe upozornila hned několikrát. Její dílem vyšívané, dílem vycpané objekty patřily k tomu nejzajímavějšímu, co přinesla kolektivní výstava Perlorodky v nově přestěhované pražské White Pearl Gallery, kde se představila vedle Jiřího Davida, Jana Vytisky,...
Odsud – posud
Radek Wohlmuth recenze září 2017
Jaroslav Róna v Domě U Kamenného zvonu / Pokud chce velká instituce přitáhnout extrémní diváckou pozornost výstavou žijícího českého umělce, vsadí na jistotu, jinými slovy sáhne po někom z Tvrdohlavých. Potvrdila to už Národní galerie, která dala ve Valdštejnské...
Co rozpustí cukr…
Radek Wohlmuth recenze prosinec 2017
Ilona Németh v Karlin Studios / Manufaktura cukrových homolí se jmenovala na začátku prosince skončená výstava slovenské umělkyně s mezinárodním respektem Ilony Németh (1963), na které rozvinula svou linii sociálně angažovaných projektů. Tentokrát šlo o sondu do...
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?