Digitální nemůže stárnout
David Kořínek zahraničí prosinec 2017
V berlínské galerii Martin Gropius Bau probíhá doposud největší samostatná výstava britského umělce Eda Atkinse (*1982). Největší může znamenat více věcí: impozantní rozsahem, spektakularitou či silou vystavující instituce. Kariérně pak definitivní etablování se v hlavním proudu umění a divácky efekt „must see“ minimálně v evropském měřítku. V případě výstavy Old Food platí nejspíše všechny tyto významy dohromady.
Zapomeňme na Vetřelce
David Kořínek recenze říjen 2023
Když se řekne Giger, odpoví se Vetřelec. Tak to nejen u nás chodí po desítky let.
Tak daleko, tak blízko!
David Kořínek recenze prosinec 2021
V roce 1997 předpovídala Frances Cairncross v knize The Death of Distance, jak komunikační revoluce změní naše životy. Tak zněl o dva roky později i podtitul jejího českého překladu vydaného pod názvem Konec vzdálenosti. Kniha je vedena především z ekonomických pozic a internet...
Pochyby o plynutí času
David Kořínek recenze březen 2024
Dokumentární film Chybění (2023) pojednává o životě a díle umělce Jána Mančušky (1972–2011). Znělo by to jako tolikrát řečené klišé, kdyby to nebyla pravda.
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?